مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 13:272022-04-20ورزشي

پورتو دارای بهترین خط حمله پرتغال با طارمی/ غیبت دیاز احساس نشد!


در حالی که تصور می شد با جدایی «لوییس دیاز» بخش هجومی تیم پورتو دچار مشکل شود اما این تیم در فاصله چهار هفته مانده به پایان لیگ پرتغال با حضور مهدی طارمی دارای بهترین خط حمله است.

- خبرنگار مهر ، تیم فوتبال پورتو در پایان هفته سی ام لیگ پرتغال با 82 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و با تیم دوم جدول یعنی اسپورتینگ لیسبون فاصله 9 امتیازی ایجاد کرده است.

پورتو فقط از نظر امتیازی بهترین تیم پرتغال نیست و در حالی که چهار هفته دیگر تا پایان لیگ این کشور فاصله باقی مانده است، بهترین خط حمله و بهترین خط دفاع را هم از آن خود می بیند.

جدایی لوییس دیاز در نقل و انتقالات زمستانی از پورتو و انتقالش به لیورپول هرچند در ابتدا هواداران پورتو را بابت ضعیف شدن بخش هجومی تیمشان نگران کرده بود اما عملکرد مهدی طارمی در کنار دیگر بازیکنان پورتو از جمله اوانیلسون برزیلی، باعث شد تا نبود دیاز احساس نشود.

همکاری طارمی در پورتو برای گلزنی بیش از همه با اوانیلسون قابل توجه است.

طبق اعلام باشگاه پورتو، این زوج ایرانی - برزیلی از 79 گلی که پورتو در این فصل به ثمر رسانده است، در بیش از نیمی از گل ها تاثیر مستقیم داشته اند.

در خبرنامه داخلی باشگاه پورتو آمده است: در بخش تهاجمی، مهدی طارمی و اوانیلسون به طرز شگفت انگیزی همدیگر را درک می کنند و با 48 گل از 79 گلی که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پورتو دارای بهترین خط حمله پرتغال با طارمی/ غیبت دیاز احساس نشد!

پورتو دارای بهترین خط حمله پرتغال با طارمی/ غیبت دیاز احساس نشد!