مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 13:322022-04-20سياسي

برگزاری مراسم شب های قدر با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در فارس


مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس از برپایی مراسم شب های قدر در تمامی مساجد و اماکن مقدسه همراه با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی در فارس خبر داد.

- حجت الاسلام حسن قانع در گفت و گو با در استان فارس و رنگ بندی شهرهای استان، مراسم پر فیض لیالی قدر و مراسم شهادت اولین شهید محراب حضرت امیر المومنین علی (ع) در تمامی مساجد و اماکن مقدس برگزار می شود.

وی افزود: هیأت مذهبی استان بنا به رسالت دینی و مردمی که بر عهده دارند ضمن برپایی مراسم، پیرو فرمایش بزرگان دین در خصوص دستگیری از محرومین فعالیت های از جمله توزیع بیش از 50 هزار بسته معیشتی، توزیع غذای گرم در بین نیازمندان و جمع آوری کمک های مردمی برای آزاد سازی زندانیان غیر عمد در دستور کارهای خود داشته اند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس اضافه کرد: توزیع 220 تن برنج و 40 تن شکر در قالب صدور حواله برای بیش از 5000 هیأت مذهبی در سطح استان یکی دیگر از خدماتی بود که توسط شورای هیأت مذهبی استان انجام شد.

حجت الاسلام قانع از برپایی مراسم ویژه روز شهادت حضرت علی (ع) خبر داد و گفت: با هماهنگی های انجام شده با تولیت حرم مطهر شاهچراغ (ع) و دیگر دستگاهای فرهنگی و اجرایی در روز شنبه 21 ماه مبارک رمضان هیأت مذهبی در قالب دسته جات سینه و زنجیر زنی از ساعت 5 عصر از چهار راه پیروزی به سمت سومین حرم اهل بیت (ع) عزادا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مراسم شب های قدر با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در فارس

برگزاری مراسم شب های قدر با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در فارس