مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 13:372022-04-20سياسي

بازدید فرمانده سپاه استان قم از آسایشگاه معلولان و سالمندان


فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) قم با حضور در آسایشگاه معلولین و سالمندان انوار آفتاب قم از بخش های مختلف این مجموعه بازدید کرد و در جریان اقدامات این آسایشگاه قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی سپاه قم، سردار محمدرضا موحد در بازدید از آسایشگاه معلولین و سالمندان انوار آفتاب قم، ضمن تشکر از مسئولان و پرسنل آسایشگاه سالمندان و معلولین انوار آفتاب در جهت تکریم این عزیزان، درخصوص پشتیبانی و همکاری سپاه در امور عمرانی این مرکز با اعزام گروه های جهادی و حمل و نقل سالمندان و معلولین با استفاده از امکانات سپاه نیز اعلام آمادگی کرد.

وی گفت: ان شاءالله با کمک مسئولان، خیران و گروه های جهادی بتوانیم قدم خیری در راستای بهسازی و بروزرسانی این مجموعه ارزشمند برداریم.

در جریان این بازدید که دکتر مهدی پهلوانی مدیر کل بهزیستی قم و معاونین ایشان و مسئولین موسسه خیریه انوار آفتاب هم حضور داشتند، فاطمه پورمحمدی، مدیرعامل مؤسسه خیریه انوار آفتاب گفت: در حال حاضر خدمات این مؤسسه شامل نگهداری و توان بخشی سالمندان و معلولان، مرکز آموزشی اوتیسم و طرح مثبت زندگی است.

وی با تأکید بر اینکه بیشتر هزینه های 420 مددجو و 90 پرسنل این آسایشگاه از طریق کمک های نیکوکاران و خیران تأمین می شود، افزود: ماهانه بالغ بر سه میلیار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بازدید فرمانده سپاه استان قم از آسایشگاه معلولان و سالمندان

بازدید فرمانده سپاه استان قم از آسایشگاه معلولان و سالمندان