مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 13:422022-04-20اقتصادي

181 روستای در معرض خطر سوانح طبیعی در استان بوشهر شناسایی شد


مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر گفت: براساس بازدیدهای میدانی و مطالعات صورت گرفته از سوی پژوهشکده سوانح طبیعی کشور، 181 روستای در معرض خطر سیلاب در استان بوشهر مشخص شد.

- ، علیرضا مقدم ظهر چهارشنبه در نشست با سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری بوشهر اظهار داشت: بازدیدها و مطالعات روستاها در راستای تحقق برنامه ششم توسعه و شناسایی روستاهای در معرض خطر سوانح طبیعی به ویژه بارندگی های شدید و سیل در مناطق حادثه خیز روستایی صورت گرفته است.

وی تصریح کرد: بنیاد مسکن تلاش خواهد کرد با احداث سیل بند و دیوار حفاظتی در مناطق مشخص شده نسبت به ایمن سازی روستاها اقدام کند تا از وقوع سیل و سایر سوانح طبیعی جلوگیری شود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر خواستار تخصیصِ اعتبارات تملک دارایی، ملی و حوادثی به پروژه ایمن سازی روستاهای در معرض خطر سوانح طبیعی شد.

مقدم با ارائه گزارشی از عملکرد این نهاد در بازسازی مناطق حادثه دیده از سیلاب آذرماه 1399، افزود: با همراهی مردم و بانک های عامل مقاوم سازی واحدهای مسکونی از وقوع حوادث ناشی از بلایای طبیعی جلوگیری خواهد کرد.

وی تاکید کرد: در این راستا انتظار همکاری بیشتر بانک ها با مردم در پرداخت تسهیلات طرح ویژه نوسازی و بهسازی مسکن روستایی داریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

181 روستای در معرض خطر سوانح طبیعی در استان بوشهر شناسایی شد

181 روستای در معرض خطر سوانح طبیعی در استان بوشهر شناسایی شد