مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 13:572022-04-20سياسي

روایتی از مردان اردیبهشت مقاومت/ هنوز که هنوزه نگفتم پیکر همسرم برگردد


زهرا طاهری چند سال از واقعه خان طومان و شهادت 13 شهید مازندران در اردیبهشت ماه می گذرد، شهدایی که الگویی تمام عیار از جوان انقلابی را به ما معرفی کرده و نام و یادشان در گوشه قلب مردم این سرزمین خانه کرده است.

درست است نام و یادشان همواره در ذهن مردم است اما اردیبهشت که می آید ناخودآگاه دل ها می گیرد و اشک مهمان چشم ها می شود و باید گفت احوال خانواده های شهدای مدافع حرم این روزها قابل وصف نیست.

سردار شهید رحیم کابلی یکی از 13 شهید مازندرانی  بود که 17 اردیبهشت ماه سال 94 در جبهه خان طومان سوریه آسمانی شد و هنوز پیکرش به وطن برنگشته است.

حاج رحیم سابقه 80 ماه رزمندگی در دفاع مقدس را داشت و با اینکه 53 سال از عمرش می گذشت و بازنشسته شده بود، باز عزم میدانی دیگر کرد و این بار در دفاع از حرم و حریم اهل بیت (ع) به شهادت رسید.

موضوع مهم در کنار وصف احوال شهید و کارهای خیر ایشان، این بود که شهید کابلی وصیت کرد وقتی شهید شدم، دعا کنید برنگردم و هنوز هم پیکر شهید برنگشته است؛ این در حالی است که پیکر 12 شهید دیگر حماسه خان طومان در مهرماه سال 99  مهمان وطن شده است.

نشستن پای صحبت خانواده های شهدا و صحبت از شهیدان ناخودآگاه اشک را مهمان چشم ها می کند و می توان گفت کسی نیست  که روایت زندگی شهیدان را بشنود و تحت تاثیر قرار نگیرد وقتی با صفیه اصلانی همس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی از مردان اردیبهشت مقاومت/ هنوز که هنوزه نگفتم پیکر همسرم برگردد

روایتی از مردان اردیبهشت مقاومت/ هنوز که هنوزه نگفتم پیکر همسرم برگردد