مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 14:022022-04-20سياسي

رونمایی از نرم افزار «چمران مدافع» در دانشگاه شهید چمران اهواز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو؛ غلام حسین مکتبی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز در آیین رونمایی از این نرم افزار، - رونمایی از نرم افزار چمران مدافع در دانشگاه شهید چمران اهواز کانون عاشورا و شهدای دانشگاه شهید چمران اهواز، از نرم افزار موبایلی چمران مدافع رونمایی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو؛ غلام حسین مکتبی، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز در آیین رونمایی از این نرم افزار، عنوان کرد: نرم افزارهایی با چنین موضوعاتی آثار و برکات خاص خود را دارند که هم برای سازنده و هم برای کاربران اثرات مثبت دارد.

وی افزود: شهدا انسان های کاملی بودند و ویژگی هایی داشتند که آنان را از دیگر افراد متمایز می کرد؛ ازاین رو باید جستجو کنیم که شهدا دارای چه ویژگی هایی بودند که به این مقام والا رسیده اند.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه شهید چمران اهواز با اشاره به اینکه مهم ترین ویژگی شهدا تقوا و دین داری است، خاطرنشان کرد: امروزه کمتر به صورت عملیاتی در خصوص ویژگی های مهم شهدا از جمله تقوا و دین داری بحث و گفت و گو می شود؛ ازاین رو باید ملاک های تقوا را به شکل امروزی برای نسل جدید بازگو کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از نرم افزار «چمران مدافع» در دانشگاه شهید چمران اهواز

رونمایی از نرم افزار «چمران مدافع» در دانشگاه شهید چمران اهواز