مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 14:022022-04-20سياسي

کشف 14 میلیارد کالای قاچاق در بندر ریگ


فرمانده مرزبانی استان بوشهر از توقیف یک فروند شناور با محموله 14 میلیاردی کالای قاچاق در بندر ریگ شهرستان گناوه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، سرهنگ یدالله شرفی فرمانده مرزبانی استان بوشهر با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری در امر مقابله و مبارزه با کالای قاچاق اظهار داشت: دریابانان بندر ریگ با اشراف اطلاعاتی از اقدام قاچاقچیان مبنی بر حمل کالای قاچاق در یک شناور و احتمال تخلیه غیرمجاز، بلافاصله بررسی ویژه موضوع در اقدامی به موقع موفق به توقیف شناور شدند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر افزود: در بررسی شناور توقیفی، تعداد 116 دستگاه چرخ خیاطی، 32 هزار و 575 عدد فندک، 26 هزار و 110 عدد انواع نوشت افزار، 724 عدد انواع عصای پزشکی و صدها قلم کالای قاچاق کشف شد.

شرفی با اشاره به دستگیری 7 نفر متهم در جریان این عملیات، ارزش ریالی کالای کشف شده را 140 میلیارد ریال برآورد کرد.

شرفی تصریح کرد: دریابانان این فرماندهی در لبیک به ندای رهبری در امر مبارزه جدی با پدیده شوم قاچاق به صورت شبانه روزی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد و با اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی بر آبهای ساحلی استان و کنترل دقیق شناورهای تجاری و صیادی از ورود هرگونه کالای قاچاق جلوگیری و عرصه را بر قاچاقچیان و مجرمین و افراد سودجو تنگ می نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف 14 میلیارد کالای قاچاق در بندر ریگ

کشف 14 میلیارد کالای قاچاق در بندر ریگ