مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 14:072022-04-20سياسي

وظیفه «گفت وگو» در خنثی سازی رسانه های معاند/ تکسونگر نیستیم


مدیر رادیو «گفت و گو» با اشاره به چشم انداز این شبکه رادیویی در سال 1401 به رویکرد این شبکه که قرار است بیشتر فعالانه باشد پرداخت.

- مدیر رادیو گفت و گو با اشاره به چشم انداز این شبکه رادیویی در سال 1401 به رویکرد این شبکه که قرار است بیشتر فعالانه باشد پرداخت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازبیان کرد: شبکه رادیویی گفت وگو در جایگاه یک رسانه گفتمانی در سپهر رسانه ای انقلاب اسلامی، رویکردی عمیق و جریان ساز را در دستور کار برنامه سازی خود دارد.

از همین روی در افق 1401 مهمترین اهداف شبکه، جریان سازی در حوزه های مختلف جامعه از سیاست تا اقتصاد، فرهنگ و جامعه است که در میزگردهای این شبکه مورد واکاوی و مداقه قرار می گیرد.

ما با دعوت از نظام کارشناسی کشور، مسئولین و متولیان امور از هر سه قوه و سایر دستگاه های ذی ربط و ایجاد ارتباط دوسویه با مردم سعی خواهیم کرد تا اتفاق های مهم جامعه از جمله شعار سال را به دل جامعه مخاطب برده تا به صورتی اقناعی مورد پذیرش واقع شود.

در این راستا ضمن فعال شدن همه گروهای تابعه شبکه، به صورت خاص گروه برنامه ساز دانش و اقتصاد پیشتاز خواهد بود تا سال تولید؛ دانش بنیان و اشتغال آفرینی را با میزگردهای کارشناسی که با حضور کارشناسان، کارآفرینان، مسئولین و نخبگان تشکیل می شوند در سطح جامعه مخاطب به نحوی مطلوب ارائه دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وظیفه «گفت وگو» در خنثی سازی رسانه های معاند/ تکسونگر نیستیم

وظیفه «گفت وگو» در خنثی سازی رسانه های معاند/ تکسونگر نیستیم