مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 14:172022-04-20سياسي

دولت های مسلمان با عاملان اهانت به قرآن برخورد کنند


اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان در بیانیه ای ضمن محکومیت اهانت به کلام الله مجید در سوئد از دولت های مسلمان بالاخص دولت ایران خواست با عاملان این اهانت و حامیان آنان برخورد کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازحوزه تشکل های دانشگاهی خبرگزاری فارس، اتحادیه مجمع اسلامی دانشجویان در سوئد بیانیه ای ضمن محکومیت اهانت به کلام الله مجید از دولت های مسلمان بالاخص دولت ایران خواست با عاملان این اهانت و حامیان آنان برخورد کنند.

متن این بیانیه به شرح زیر است: به نام یگانه خالق هستی و به نام خدایی که معجزه ای از جنس کتاب آفرید، معجزه ای از جنس علم .

خداوند تبارک و تعالی در قرآن کریم وعده داده که این معجزه و کتاب عظیم و شأن هرگز دست خوش تغییرات و تحریف نخواهد شد و همچنین مشرکان را به مبارزه ای طلبیده است که پس از چیزی حدود 1400 سال هنوز کسی توان این مبارزه را ندارد.

اکنون مشرکان و اسلام ستیزان که توان مقابله با اسلام راستین را ندارند سعی می کنند که با توهین و اهانت به مقدسات مسلمین خودی نشان داده و خود را در مرکز توجهات قرار دهند و شایدم باعث کوچک شدن اسلام و مقدسات شوند، اما زهی خیال باطل، آنان هرگز به این مقصود پلید و ناپاک خود نخواهند رسید.

به آتش کشیدن کلام الله مجید ، اقدامی خصمانه از جانب اسلام ستیزان هرگز بی پاسخ نخواهد ماند دولت سوئد باید بداند که پش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت های مسلمان با عاملان اهانت به قرآن برخورد کنند

دولت های مسلمان با عاملان اهانت به قرآن برخورد کنند