مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 15:072022-04-20اجتماعي

توسعه هنرستان های دانش بنیان رویکرد اصلی آموزش و پرورش است


سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: توسعه هنرستان ها به ویژه هنرستان های کشاورزی با تکیه بر مهارت های دانش بنیان رویکرد اصلی آموزش و پرورش استان اردبیل است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبا عنوان تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی مزین شده فعالیت های آموزشی و تولید حاصل از آموزش در هنرستان های این استان با رویکرد دانش بنیان دنبال خواهد شد.

وی تصریح کرد: هنرستان ها یکی از مهمترین بسترهای مهارت آموزی و تحقق تولیدات دانش بنیان هستند که نقش بسزایی در توسعه تولیدات صنعتی، کشاورزی، خدماتی و هنری دارند.

سرپرست آموزش و پرورش استان اردبیل با بیان اینکه امسال برنامه های خوبی برای توسعه کیفی و کمی هنرستان ها داریم، گفت: توسعه هنرستان ها به ویژه هنرستان های کشاورزی و همچنین مهارت های دانش بنیان مورد توجه قرار می گیرد.

صفری اجرای طرح کارآموزی و کارورزی هنرجویان هنرستان های استان در پایه های یازدهم و دوازدهم را یادآور شد و افزود: مکان های مناسب برای بهره مندی حداکثری هنرجویان و همچنین پرورش استعدادهای بالقوه و شکوفایی توانمندی های آنها شناسایی می شود.

سرپرست آموزش و پرورش استان اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: اجرای مطلوب و موفق درس کارآموزی و کارورزی می تواند به نحوه شایسته ای محقق کننده شعار سال 1401 تولید، دانش بنیان و اش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه هنرستان های دانش بنیان رویکرد اصلی آموزش و پرورش است

توسعه هنرستان های دانش بنیان رویکرد اصلی آموزش و پرورش است