مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 15:322022-04-20اقتصادي

افزایش 3 برابری شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران


معاون توسعه فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه تهران از دو یا سه برابر شدن شرکت های مستقر در این پارک تا پایان سال خبر داد.

- ، ایرج الله دادی معاون توسعه فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه تهران امروز در مراسم انتقاد تفاهم نامه با یک شرکت سرمایه گذاری حوزه کشاورزی ذیل بنیاد شهید و امور ایثارگران افزود: در حال حاضر حدود 200 شرکت فناورانه در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران مستقر هستند که بنا داریم امسال این تعداد را به دو تا سه برابر افزایش دهیم.

وی ادامه داد: اگر این تعداد افزایش پیدا نکند، ما از همه سازمان ها گله می کنیم.

معاون توسعه فناوری پارک علم و فناوری دانشگاه تهران گفت: شرکت های مستقر در پارک به سه واحد هسته های نوآور، شرکت های رشدی و شرکت های پسارشدی تقسیم می شوند که 85 شرکت پسارشدی، 85 شرکت در حال شرکت و 20 شرکت هسته های نوآور هستند.

همچنین مهدی فکور رییس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران در این مراسم گفت: امسال، سال دانش بنیان است و خدا را شکر که شعار سال با شعار دانشگاه منطبق بوده و این وظیفه پارک را بیش از گذشته سنگین تر می کند تا بتوانیم در پایان سال گزارش خوبی را از فعالیت های پارک ارائه دهیم.

رییس پارک علم و فناوری دانشگاه تهران با تأکید بر اینکه پارک علم و فناوری دانشگاه تهران جزو قدیمی ترین پارک ها با 20 سال سابقه است،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 3 برابری شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران

افزایش 3 برابری شرکت های مستقر در پارک علم و فناوری دانشگاه تهران