مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 15:572022-04-20اقتصادي

عایق های رطوبتی و حرارتی نانو + ویژگی های هر کدام


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بازرگانی خبرگزاری دانشجو، نانو پوشش ها معمولاً پوشش هایی هستند که ضخامت آنها بین 1 تا 100 نانومتر است.

نانو پوشش ها در صنایع مختلفی کاربرد دارد ، - عایق نانو پشت بام محصولی ضد آب است که برای عایق کاری مکان هایی که در معرض رطوبت و باران هستند ، استفاده می شود.

نم و رطوبت جزو عواملی هستند که املاح ، مواد و مصالح ساختمانی را در خود حل می کنند و در سطوح خارجی دیوار شوره و سفیدک باقی می گذارد و شرایط مساعدی برای حضور و رشد قارچ ها و باکتری ها ایجاد می کند که نتیجه آن پیچیدن یوی ناخوشایند در داخل ساختمان است.

عایق رطوبتی نانو از ورود نم و رطوبت به داخل سازه و ساختمان جلوگیری می کند در نتیجه آیا کاری نقش اساسی در زیبایی و دوام ساختمان دارد.

همانطور که میدانید برای عایق کاری پشت بام از روش های گوناگونی استفاده می شود که رایج ترین آنها استفاده از قیر و ایزوگام است اما این روش ها علاوه بر اینکه مزایایی دارند معایب بسیار زیادی دارد مانند دوام و ماندگاری کم بلند شدن از سطوح زیرین با گذشته زمان احتمال فساد و تجزیه ساختاری و شکنندگی با گذشت زمان مقرون به صرفه نبودن احتمال نفوذ و نشت آب اما عایقهای نانو این معایب را ندارد و به جای اینها از از مزایای بسیار زیادی برخوردار هستند مانند دوام و ماندگاری بسیار بالا مقاومت در برابر عن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عایق های رطوبتی و حرارتی نانو + ویژگی های هر کدام

عایق های رطوبتی و حرارتی نانو + ویژگی های هر کدام