مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 16:172022-04-20سياسي

رویکرد نظام اسلامی محرومیت زدایی است/ مسئولان باید جهادی عمل کنند


امام جمعه بجنورد رویکرد کلی نظام جمهوری اسلامی را محرومیت زدایی و توجه به روستاها دانست و گفت: خدمات خوبی به روستاها داده شده اما مسئولان باید جهادی عمل کنند تا مشکلات کاهش یابد.

- ، حجت الاسلام رضا نوری ظهر چهار شنبه در دیدار مسئولان بنیاد مسکن خراسان شمالی که در دفتر امام جمعه بجنورد برگزار شد، اظهار کرد: به ثمر رسیدن ساخت بیش از 800 واحد مسکونی ناشی از زلزله سال گذشته در گرمه و جاجرم حرکتی جهادی بود.

امام جمعه بجنورد با اشاره به تاکید دولت برای تأمین مسکن اقشار مختلف، گفت: دولت بنا دارد تا سالانه یک میلیون واحد مسکونی در شهرها و روستاهای سطح کشور بسازد که این اقدام بسیار ارزشمند و البته سخت است لذا نیاز به هم افزایی و همکاری دستگاه ها دارد.

امام جمعه بجنورد بیان داشت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، برآمده از اراده و فرمان حضرت امام (ره) و مولود انقلاب اسلامی است که در چهار دهه گذشته، خدمات خوبی به مردم در روستاها داده است.

وی افزود: خدمات این بنیاد در مقاوم سازی و بازسازی ها و نیز اجرای طرح هادی و بهسازی محیط روستا باید به مردم معرفی و در جامعه تبیین شود.

حجت الاسلام نوری با تاکید بر اینکه خدمات نظام به مردم باید بیان شود تصریح کرد: پیش از انقلاب توجه مناسب به روستاها نشده بود اما به برکت انقلاب شاهد توسعه و آبادانی در این منا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رویکرد نظام اسلامی محرومیت زدایی است/ مسئولان باید جهادی عمل کنند

رویکرد نظام اسلامی محرومیت زدایی است/ مسئولان باید جهادی عمل کنند