مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 16:172022-04-20سياسي

پرداخت هزینه 150 میلیونی توسط شهرداری رشت برای شورای شهرستان رشت


در جلسه علنی شورای شهر رشت از پرداخت هزینه 150 میلیون تومانی به منظور خرید تجهیزات برای مجموعه شورای اسلامی شهرستان رشت توسط شهرداری رشت، توسط شهردار رشت خبر داده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، محمد حسین واثق کارگرنیا عصر امروز در سی و پنجمین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای شهر رشت با اشاره به 29 فروردین مصادف با گرامیداشت روز ارتش اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب دشمنان و دوستان ناآگاه به دنبال حذف ارتش بودند که در آن زمان رهبر کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) با حمایت قاطع از ادامه فعالیت ارتش دفاع کرد و نیروهای ارتش جمهوری اسلامی ایران نیز در تمام این سال ها با ایثار و شجاعت برای دفاع از مرزهای آبی و خاکی ایران اسلامی تلاش کردند و ثابت شد که دفاع امام راحل از این نهاد ایثارگر و خادم به درستی و مدبرانه بوده است.

  وی به فرا رسیدن شب های لیالی قدر اشاره کرد و گفت: پیامبر اکرم (ص) فرمودند: رمضان بهترین ماه و شب قدر بهترین شب ها است و ان شاالله خدای بزرگ نیز بهترین ها را برای تمامی مسلمانان جهان بالاخص ملت شریف ایران اسلامی در شبهای مبارک قدر مقدر بفرمایند.

  رییس شورای اسلامی شهر رشت با بیان اینکه یاد و خاطره سردار محمد علی حق بین همواره در قلب مردمان این استان زنده است افزود: پنج شنبه اول اردیبهشت ماه مصادف با سالگرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت هزینه 150 میلیونی توسط شهرداری رشت برای شورای شهرستان رشت

پرداخت هزینه 150 میلیونی توسط شهرداری رشت برای شورای شهرستان رشت