مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 16:372022-04-20سياسي

تکرار یک اشتباه در برنامه دورهمی مهران مدیری


البته خوانده شدن شعر جعلی یا اشتباهاتی در این زمینه، اتفاق تازه ای در «دورهمی» نیست؛ با این حال، اخیرا خوانش دوباره شعری جعلی که به مولانا منسوب شده در مسابقه «دورهمی» واکنش برانگیز شده است.

- البته خوانده شدن شعر جعلی یا اشتباهاتی در این زمینه، اتفاق تازه ای در دورهمی نیست؛ با این حال، اخیرا خوانش دوباره شعری جعلی که به مولانا منسوب شده در مسابقه دورهمی واکنش برانگیز شده است.

شعری که به مولانا منسوب شده، نه تنها پیش تر جعلی بودنش بارها اعلام شده است، بلکه حالا علی رغم یادآوری قبلی، بار دیگر در برنامه دورهمی به نام مولانا خوانده شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، البته خوانده شدن شعر جعلی یا اشتباهاتی در این زمینه، اتفاق تازه ای در دورهمی نیست؛ با این حال، اخیرا خوانش دوباره شعری جعلی که به مولانا منسوب شده در مسابقه دورهمی واکنش برانگیز شده است.

ماجرا از این قرار است که در یکی از برنامه های مسابقه دورهمی (که پخش آن از نوروز 1401 آغاز شده)، شرکت کننده مسابقه گفت که می خواهد شعری از مولانا بخواند و چنین خواند: هر لحظه که تسلیمم در کارگه تقدیر/ آرام تر از آهو بی باک ترم از شیرم هر لحظه که می کوشم در کار کنم تدبیر/ رنج از پی رنج آید زنجیر پی زنجیر این خوانش او مورد تشویق مهران مدیری به عنوان مجری برنامه واقع شد و در حالی که از نیما شعبان نژاد،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکرار یک اشتباه در برنامه دورهمی مهران مدیری

تکرار یک اشتباه در برنامه دورهمی مهران مدیری