مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 17:022022-04-20سياسي

تمهیدات پلیس در شب های قدر؛ ازاستقرار تیم های عملیاتی تا گشت زنی گروه های ضربت


آماده باش صددرصدی نیروهای انتظامی، ترافیکی و امنیتی پلیس تهران در راستای تأمین امنیت و تسهیل در تردد شهروندان برای حضور در مساجد، تکایا و حسینیه ها از جمله تمهیدات پلیس تهران در شب های قدر است.

- گروه انتظامی خبرگزاری فارس- مریم عرب انصاری: امشب اولین شب از شب های قدر است؛ شب هایی که ناب ترین فرصت معنوی برای ارتباط با خدای متعال و بهترین زمان کسب فیوضات دنیوی و اخروی است؛ فرصتی برای حضور در مساجد و حسینیه ها که بعد از دوسال سیطره ویروس کرونا و محددیت برگزاری مراسم و هیئات ، امسال با واکسیناسیون سراسری افراد و کاهش آمار و تلفات و بازگشت جامعه به شرایط عادی، مهیا شده و این ماه رمضان، اولین رمضانی است که بدون محدودیت های کرونایی می توان در مساجد ، تکایا، حسینیه ها و امامزاده ها برای احیای شب قدر حضور داشت.

 حضوری که باید برای تأمین امنیت آن نیز تدابیری اندیشید؛ از مدیریت ترافیک گرفته تا تسهیل در تردد و تامین جای پارک خودروها ؛ همچنین تامین امنیت معابر و منازل و مکان های برگزاری مراسم که در این راستا پلیس تهران نیز اعلام کرده با آمادگی کامل و حضور صد درصدی مأموران در صحنه حضور دارد.

* آماده باش صددرصدی یگان های انتظامی، ترافیکی و اطلاعاتی پلیس در شب های قدر  سردار حسین رحیمی با اشاره به اینکه پلیس پایتخت در شب های قدر در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمهیدات پلیس در شب های قدر؛ ازاستقرار تیم های عملیاتی تا گشت زنی گروه های ضربت

تمهیدات پلیس در شب های قدر؛ ازاستقرار تیم های عملیاتی تا گشت زنی گروه های ضربت