مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 17:072022-04-20اقتصادي

برخورد با 10 نانوایی متخلف کرمانشاهی


مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از برخورد با 10 نانوایی متخلف کرمانشاهی خبر داد.

- اظهار کرد: در راستای نظارت بر نانوایی ها با هماهنگی دادستانی و بازرسان دستگاه های نظارتی ،10 واحد نانوایی پس از نصب پلاکارد تخلف بر سردرب محل نانوایی به مدت 15 روز به علت گرانفروشی و کم فروشی و … به مردم عزیز معرفی شدند.

وی افزود: در صورت مشاهده و محرز شدن تخلف صنفی با هماهنگی لازم و قانونی که با دیگر دستگاه های قضایی و نظارتی انجام شده با متخلفین و اجحاف کنندگان در حق مصرف کنندگان و با متخلفین اقتصادی برخورد قانونی و قاطع خواهد شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه تصریح کرد: در اجرای عملیاتی طرح ضیافت برنامه ریزی لازم در جهت گشت ها به صورت صبح و بعد از ظهر شده و تا پایان ایام ماه مبارک ادامه دارد و نظارت بر کالاهای اساسی و برخورد جدی و قانونی با متخلفان در دستور کار است.

وی ادامه داد: گشت مشترک تعزیرات حکومتی با همکاری بازرسان دستگاه های نظارتی از تعدادی واحدهای صنفی در سطح شهر بازرسی نموده و با بررسی دفاتر و فاکتورهای فروش برای تعداد 310 واحد صنفی متخلف پرونده تعزیراتی تشکیل داده شده که در شعب تعزیرات حکومتی در حال رسیدگی و صدور رأی می باشد و تعزیرات حکومتی در این راستا با متخلفین .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برخورد با 10 نانوایی متخلف کرمانشاهی

برخورد با 10 نانوایی متخلف کرمانشاهی