مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 17:072022-04-20اجتماعي

محدودیت های ترافیکی شب های قدر در اصفهان اعلام شد+ جزییات


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان اصفهان آخرین وضعیت محدودیت های ترافیکی در شهر اصفهان به مناسب شب های قدر را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، محمدرضا محمدی، رییس پلیس راهور استان اصفهان درباره محدویت های ترافیکی به مناسبت شب های قدر در اصفهان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ساعت 20 شب های قدر تا پایان مراسمات اجازه توقف و تردد هرنوع وسیله نقلیه درشهر اصفهان از میدان شهید لاوی به سمت گلستان شهدا و همچنین از سمت میدان بسیج بسمت گلستان شهدا داده نمی شود.

  وی افزود: در صورت ازدحام جمعیت محدودیت های مذکور در رینگ های بعدی از خروجی بزرگراه همت بسمت گلستان شهدا ، چهار راه فرایبورگ و تقاطع سپهسالار و.

اجرا خواهد شد و توقف وسایل نقلیه از جمله خودرو و موتورسیکلت در مقابل درهای ورودی و پیاده روهای گلستان شهدا و سایر محل های تعیین شده ممنوع است.

محمدی گفت: پارکینگ جنب گلستان شهدا (ضلع شرقی) و روبه روی آن برای پارک موتورسیکلت ها پیش بینی شده است و شهروندان از توقف خودرو به صورت دوبل در معابر و بزرگراه ها به سمت گلستان شهدا و سایر محل های درنظر گرفته شده خودداری کنند.

رییس پلیس راهور استان اصفهان خاطرنشان کرد: با توجه به حضور حداکثری نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی استان در مناطق مختلف شهری و محل های تعیین شده، و پیش ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های ترافیکی شب های قدر در اصفهان اعلام شد+ جزییات

محدودیت های ترافیکی شب های قدر در اصفهان اعلام شد+ جزییات