مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 17:272022-04-20سياسي

مراسم احیای شبهای قدر در 27 بقعه متبرکه قم برگزار می شود


معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف استان قم از برگزاری مراسم احیای شب های قدر در 27 بقعه شاخص نواحی و بخش های مختلف استان خبر داد.

- ، حجت الاسلام عطاالله جباری با اشاره به فرا رسیدن لیالی قدر و سالروز شهادت مولی الموحدین امیرالمومنین علی (ع) اظهار کرد: بر این اساس و در چارچوب طرح ضیافت الهی ماه رمضان، مراسم ویژه ای شامل احیای شب های قدر و سوگواری شهادت امام اول شیعیان با محوریت بقاع متبرکه استان تدارک دیده شده است.

وی افزود: هر چند همه بقاع به فراخور جمعیت ساکن در منطقه و امکانات خود، مراسمی را به این منظور برگزار می کنند، اما ویژه برنامه های شاخص اوقاف در 27 بقعه برگزار خواهد شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان قم این مراسم را شامل سخنرانی اساتید حوزوی، قرائت ادعیه لیالی قدر و مداحی دانست و گفت: از دیگر برنامه های احیای قدر در جوار امامزادگان می توان به حضور مبلغان مذهبی در غرفه های گوناگون خیمه معرفت ضیافت الهی اشاره کرد.

وی ادامه داد: این خیمه ها از ابتدای ماه رمضان برپا شده اند و روزانه شاهد حضور گسترده مردم در آنها هستیم اما در سه شب نوزدهم، بیست و یکم و بیست و سوم، زمان فعالیت آنها تا حوالی سحر بوده و روحانیون مبلغ و متخصص در حوزه های گوناگون همچون کودک و نوجوان، مباحث قرآنی و مشاوره و پاسخگویی به احکام شرعی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم احیای شبهای قدر در 27 بقعه متبرکه قم برگزار می شود

مراسم احیای شبهای قدر در 27 بقعه متبرکه قم برگزار می شود