مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 18:172022-04-20سياسي

برگزاری ویژه برنامه های شب های قدر در 15 بقعه متبرکه شاخص کهگیلویه و بویراحمد


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان کهگیلویه و بویراحمد در بقعه متبرکه امامزاده شاه مختار علیه السلام شهرستان بویراحمد گفت: مراسم ویژه شب های قدر در پانزده بقعه متبرکه شاخص استان کهگیلویه و بویراحمد با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

-  حجت الاسلام عباس نصیرالاسلامی در گفت وگو با خبرنگار فارس در یاسوج، گفت: امسال نیز مطابق سال های گذشته برگزاری مراسم شب های قدر همراه با رعایت پروتکل های بهداشتی نظیر استفاده از ماسک، استفاده از مُهر و جانماز شخصی و رعایت فاصله اجتماعی مورد توجه است.

وی با بیان اینکه بقاع متبرکه دارای صحن و محیط های روباز هستند و آمادگی برگزاری مراسم شب های احیا را دارند، گفت: درب ها و صحن های امامزادگان به روی عموم مردم گشوده  و امکان حضور زائران با رعایت موازین بهداشتی، فاصله گذاری اجتماعی و به همراه داشتن ماسک در راستای بهره مندی از فضای معنوی آستان مقدس امامزادگان به ویژه در لیالی قدر فراهم است.

 مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راستای حفظ سلامتی مردم در شب های قدر نظافت و ضدعفونی ضریح، قفسه های قرآن، شبستان و صحن بقاع متبرکه به طور مداوم توسط خُدام صورت می گیرد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه به صورت ویژه طرح ضیافت الهی در بقاع متبرکه شاخص اس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری ویژه برنامه های شب های قدر در 15 بقعه متبرکه شاخص کهگیلویه و بویراحمد

برگزاری ویژه برنامه های شب های قدر در 15 بقعه متبرکه شاخص کهگیلویه و بویراحمد