مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 18:272022-04-20دانش

اولین انجمن دانش آموختگان تخصصی در دانشگاه صنعتی اصفهان تأسیس شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، الهام فاضل، عضو هیئت علمی گروه مهندسی آب و مدیر کانون دانش آموختگان دانشکده مهندسی کشاورزی گفت: با گذشت چهل و چهار سال از تاسیس دانشکده کشاورزی و بالغ بر 9 هزار دانش آموخته این دانشکده، - کانون دانش آموختگان دانشکده مهندسی کشاورزی، با تصویب هیئت رییسه این دانشکده مجوز فعالیت گرفت و اقدام به انتشار فراخوان عضویت نمود.

      به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، الهام فاضل، عضو هیئت علمی گروه مهندسی آب و مدیر کانون دانش آموختگان دانشکده مهندسی کشاورزی گفت: با گذشت چهل و چهار سال از تاسیس دانشکده کشاورزی و بالغ بر 9 هزار دانش آموخته این دانشکده، ضرورت تشکیل این کانون بیش از گذشته احساس شد.

فاضل ایجاد و حفظ ارتباط مستمر بین دانش آموختگان، رونق کسب و کار در میان دانش آموختگان و تحکیم ارتباط علمی بین دانشگاه و مراکز علمی، اجرایی و صنعت را از اهداف کانون دانش آموختگان کشاورزی برشمرد.

وی با بیان اینکه مقرر شده است تسهیلاتی از طرف دانشگاه و دانشکده در اختیار دانش آموختگان قرار گیرد، افزود: تخفیف اسکان در هتل هشت بهشت دانشگاه، برخورداری از تخفیفات مراکز طرف قرارداد با انجمن دانشگاه، تخفیف خدمات آزمایشگاه های دانشکده کشاورزی و تور گردشگری مزارع دانشکده کشاورزی همراه با خانواده و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولین انجمن دانش آموختگان تخصصی در دانشگاه صنعتی اصفهان تأسیس شد

اولین انجمن دانش آموختگان تخصصی در دانشگاه صنعتی اصفهان تأسیس شد