مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 18:522022-04-20پزشكي

علائم دارها در خانه شب زنده داری کنند


معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ضمن تشریح شرایط برگزاری مراسم احیا در شهرها با رنگ بندی کرونایی مختلف گفت: کسانی که علائم سرماخوردگی دارند شب قدر در خانه شب زنده داری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد، علی احمدی امروز مصوبات صد و چهاردهمین نشست ستاد ملی مقابله با کرونا در خصوص برگزاری مراسم لیالی قدر را تشریح کرد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد اظهار داشت: با توجه به بروزرسانی جداول رنگ بندی وضعیت کرونایی متناسب با شرایط بیماری و سویه امیکرون در مصوبات یک صد و هشتمین جلسه ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا، کلیه اعضا با مبنا قرار دادن مصوبات فوق الذکر با برگزاری مراسم لیالی قدر در سراسر کشور موافقت کردند.

وی تصریح کرد: در شهرهای قرمز برگزاری مراسم مذهبی در اماکن مسقف تا 30 درصد ظرفیت و با رعایت فاصله اجتماعی به مدت 90 دقیقه و در شهرهای نارنجی برگزاری مراسم مذهبی در اماکن مسقف تا 50 درصد ظرفیت فضا و با رعایت فاصله اجتماعی به مدت 90 دقیقه مورد توافق است.

احمدی افزود: در شهرهای زرد برگزاری مراسم مذهبی در اماکن مسقف تا 70 درصد ظرفیت فضا با رعایت فاصله اجتماعی به مدت 90 دقیقه و شهرهای آبی نیز مراسم مذهبی در اماکن مسقف با رعایت فاصله اجتماعی برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

علائم دارها در خانه شب زنده داری کنند

علائم دارها در خانه شب زنده داری کنند