مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 20:322022-04-20ورزشي

امیدواریم کبدی در اصفهان به روزهای اوج و پرفروغ خود بازگردد


مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گفت: امیدوارم کبدی در اصفهان به روزهای اوج و پرفروغ خود بازگردد؛ با توجه به زمان از دست رفته، شاهد تسریع در برنامه ها و فعالیت های هیأت باشیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، سیدمحمد طباطبایی مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان عصر امروز در مجمع انتخاباتی هیأت کبدی استان اصفهان اظهار داشت: مجمع انتخاباتی هیأت کبدی استان اصفهان براساس رأی دیوان عدالت و سازمان بازرسی ابطال شد؛ همین اتفاقات مشکلاتی را برای هیأت کبدی ایجاد کرد اما در دوره سرپرستی عباس مرادیان تلاش ها و فعالیت های خوبی انجام شد.

وی ادامه داد: امیدوارم از همه ظرفیت موجود استفاده شود، برای مجمع ثبت نام از کاندید ها و سپس احراز صلاحیت انجام شد که احمد حجازی و رضا کمالی مقدم به عنوان کاندید انتخاب شدند که البته حجازی از حضور در مجمع انصراف داد؛ امیدواریم مجمع امروز به نفع کبدی استان اصفهان تمام شود.

طباطبایی تصریح کرد: کبدی اصفهان افتخارات زیادی دارد و نفرات زیادی را در تیم های ملی بانوان و آقایان داشته است، امیدوارم کبدی در اصفهان به روزهای اوج و پرفروغ خود بازگرد؛ با توجه به زمان از دست رفته، شاهد تسریع در برنامه ها و فعالیت های هیأت باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدواریم کبدی در اصفهان به روزهای اوج و پرفروغ خود بازگردد

امیدواریم کبدی در اصفهان به روزهای اوج و پرفروغ خود بازگردد