مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 20:572022-04-20سياسي

جزییات طرح رتبه بندی معلمان اعلام شد


مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد گفت: طرح رتبه بندی معلمان هم معلمان شاغل در گروه اداری و هم معلمان فعال در آموزشگاه ها را شامل می شود.

- با اشاره به اینکه طرح رتبه بندی در سال 1371 شروع شد و در سال 1399 در قالب لایحه به مجلس شورای اسلامی ارائه شد و سال 1400 برای اجرا در مجلس نهایی شد، اظهار داشت: اکنون این آیین نامه تدوین شده و تنظیم و ارائه به مجلس شده است.

وی ادامه داد: در این طرح کیفیت بخشی آموزشی و رضایت شغلی معلمان و نگاه به معلم به عنوان یک هیات علمی در آموزش و پرورش در نظر گرفته شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد افزود: قبلا طرح شامل معلمان فعال در آموزشگاه ها بود، ولی اکنون دایره شمول آن بالا رفته و همه کسانی که در آموزش و پرورش فعالند مانند معلمان شاغل در گروه اداری و معلمان فعال در آموزشگاه ها را شامل می شود.

رحیمی نژاد ادامه داد: اجرای این طرح از 31 شهریور 1400 قابل اجراست و امسال آیین نامه تدوین شده و کارهای آن اجرایی شده است.

وی تاکید کرد: این طرح به صورت مدرسه محوری و با محوریت شورای معلمان اجرا می شود و ارزیابی به صورت متمرکز نیست بلکه معلمان خود اطلاعاتشان را وارد سامانه می کنند و شورای معلمان همان مدرسه نیز اطلاعات را رد یا تایید می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات طرح رتبه بندی معلمان اعلام شد

جزییات طرح رتبه بندی معلمان اعلام شد