مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 فروردین 1401 ساعت 21:022022-04-20سياسي

اعلام جرم علیه شهردار رشت به دلیل هزینه از محل بیت المال


با توجه به اقدام خلاف قانون شهردار رشت مبنی بر واگذاری ملک شهرداری به شورای اسلامی شهرستان رشت علیه وی در دستگاه قضا اعلام جرم شده است.

- ، محمد حسین واثق کارگرنیا عصر چهارشنبه در سی و پنجمین جلسه علنی شورا با تسلیت فرارسیدن شب های قدر به ارسال لایحه ای از سوی شهردار رشت مبنی بر واگذاری یکی از املاک شهرداری به مجموعه شورای اسلامی شهرستان رشت اشاره و تصریح کرد: شهردار رشت بدون اطلاع به شورا نسبت به در اختیار قرار دادن ملک شهرداری رشت به مجموعه شورای اسلامی شهرستان رشت اقدام کرده که عملاً تخلف است.

رییس شورای شهر رشت با انتقاد از اینکه شهردار رشت از محل بیت المال نسبت به خرید تجهیزات برای شورای شهرستان رشت اقدام کرده است، بیان کرد: شهردار رشت با بی توجهی نسبت به تذکرات این اقدام را انجام داده و بنده نیز از بابت این تخلف آشکار در دستگاه قضا علیه شهردار رشت اعلام جرم کرده ام.

واثق کارگرنیا با بیان اینکه پس از طرح شکایت علیه شهردار رشت در دستگاه قضا، لایحه ای با موضوع واگذاری این ساختمان به شورای شهرستان رشت به صحن شورا ارسال شده است، گفت: این اقدام دهن کجی آشکار به جایگاه نظارتی شورا است.

وی ادامه داد: شهردار رشت در شرایطی در این لایحه موضوع واگذاری ملک به مجموعه شورای شهرستان رشت را مطرح کرده که حدود پنج ماه پیش این اقدام ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام جرم علیه شهردار رشت به دلیل هزینه از محل بیت المال

اعلام جرم علیه شهردار رشت به دلیل هزینه از محل بیت المال