مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اردیبهشت 1401 ساعت 09:022022-04-21سياسي

پاسداران در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب خوش درخشیدند


سپاه علاوه بر وظایف ذاتی خود در همه عرصه ها کمک حال بوده است، بنابر فرموده مقام معظم رهبری هرجا مشکلی پیش آید از سپاه انتظار کمک وجود دارد و پاسداران نیز در لبیک به این فرمان خوش درخشیده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ساوه، علیرضا مهدی شب گذشته در آستانه فرارسیدن دوم اردیبهشت ماه سالروز تشکیل سپاه پاسداران به فرمان حضرت امام (ره)  در جمع خبرنگاران گفت: آن نگاهی که حضرت امام (ره) نسبت به وقایع حال داشتند و آینده نگری ایشان در سال های اولیه انقلاب، باعث شکل گیری سپاهی شد که روز به روز درخشان تر و بالنده تر از قبل می شود.

  وی افزود: سپاه پاسداران امروز به گونه ای قوی تر از هر زمان همراه و همگام با انقلاب و رهبری به پیش می رود که دشمنان انقلاب و آزادی انسان ها اولین هدف و برنامه شان نابودی و حذف سپاه پاسداران است.

  فرمانده سپاه ناحیه ساوه افزود: همین تفکر و هدف دشمن نشان دهنده آن است که پاسداران غیور راه خود را درسته رفته اند و با ضربه ای که به قلب دشمنان وارد کرده اند روز به روز آنان را عصبانی تر و مایوس تر می کنند.

   مهدی با تاکید بر اینکه سپاه علاوه بر وظایف ذاتی خود در همه عرصه ها کمک حال بوده است، گفت: بنابر فرموده مقام معظم رهبری هرجا مشکلی پیش آید از سپاه انتظار کمک وجود دارد و پاسداران نیز در لبیک به این فرمان خوش درخشیده ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسداران در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب خوش درخشیدند

پاسداران در لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب خوش درخشیدند