مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اردیبهشت 1401 ساعت 10:072022-04-21حوادث

کشف محموله 18میلیاردی لوازم خانگی درقشم


با تلاش پلیس امنیت اقتصادی قشم در بازرسی از یک انبار هزارو 850 قلم انواع لوازم خانگی قاچاق به ارزش 180 میلیارد ریال کشف شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سردار غلامرضا جعفری صبح امروز با اعلام این خبر گفت: کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی شهرستان قشم در راستای مقابله جدی با پدیده قاچاق روز گذشته حین گشت زنی در یکی از روستاهای حاشیه ای این شهرستان یک انبار و محل دپو کالای قاچاق را شناسایی و موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از بررسی دقیق موضوع ضمن هماهنگی با مقام قضایی با تشکیل اکیپی به محل اعزام و در بازرسی از انبار مورد نظر هزارو 850 قلم انواع لوازم خانگی از نوع یخچال ، کولر ، ماشین ظرف شویی و ماشین لباسشویی قاچاق کشف کردند.

این مقام انتظامی استان با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله مکشوفه را 180 میلیارد ریال برآورد کرده اند، تصریح کرد: در این عملیات دو متهم شناسایی و دستگیر و با تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان خاطرنشان کرد: با توجه به این که قاچاق کالا موجب کندی چرخه اقتصاد و از بین رفتن تولیدات داخلی می شود ، پلیس با جدیت و اقتدار قاچاقچیان ، قانون شکنان و مخلان نظم اقتصادی برابر قانون برخورد می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف محموله 18میلیاردی لوازم خانگی درقشم

کشف محموله 18میلیاردی لوازم خانگی درقشم