مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اردیبهشت 1401 ساعت 10:372022-04-21اقتصادي

چیزی به ورشکستگی صندوق های بازنشستگی نمانده است


مدیرکل دفتر بیمه های اجتماعی وزارت رفاه اجتماعی گفت: صندوق های بازنشستگی کشور با بحران مواجه شده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در ایران 18 صندوق بازنشستگی وجود دارد که در مجموع حدود 23 میلیون مشترک و مستمری بگیر اصلی را تحت پوشش قرار داده اند.

صندوق های بازنشستگی فولاد، بازنشستگی کشوری، بیمه اجتماعی و روستاییان و عشایر، ضمانت سرمایه گذاری تعاون و صندوق کارآفرینی امید صندوق های زیرمجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی هستند که سهامداران آن بیش از نیمی از جمعیت کشور هستند.

بر اساس آمار 18 میلیون نفر مشترک سازمان تأمین اجتماعی، 5 میلیون نفر مشترک صندوق بازنشستگی کشوری، 5 میلیون نفر مشترک صندوق روستاییان و عشایر و 1 میلیون نفر مشترک اصلی صندوق تأمین اجتماعی نیروهای مسلح هستند.

صندوق بازنشستگی کشوری یک میلیون و 663 هزار بازنشسته دارد صندوق بازنشستگی کشوری در حال حاضر بیش از یک میلیون و 663 هزار بازنشسته و وظیفه بگیر را تحت پوشش خود دارد و از حدود 912 هزار دستگاه دولتی کسورات بازنشستگی دریافت می کند.

این صندوق بازنشستگی از سه مدل شامل بودجه عمومی دولت، کسور شاغلان دولت و سودآوری شرکت های تابعه منابع مورد نیاز برای پرداخت حقوق بازنشستگان را تامین می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چیزی به ورشکستگی صندوق های بازنشستگی نمانده است

چیزی به ورشکستگی صندوق های بازنشستگی نمانده است