مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اردیبهشت 1401 ساعت 10:372022-04-21اقتصادي

11 طرح درمانی در شاهرود کلنگ زنی و افتتاح شد


رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از کلنگ زنی و افتتاح 11 طرح بهداشت و درمان در شاهرود خبر داد و گفت: 80 میلیارد تومان صرف این پروژه ها شده است.

- ، از برگزاری مراسم کلنگ زنی و افتتاح همزمان 11 پروژه در مجموعه علوم پزشکی شاهرود خبر داد و ابراز کرد: شش پروژه همزمان با حضور استاندار سمنان و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی به بهره برداری خواهد رسید و شاهرود کلنگ زنی پنج پروژه دیگر هستیم.

وی با بین اینکه در مجموع به جز مرکز قلب شاهرود که از قبل امکانات و تجهیزات آن تهیه و رقم بسیار زیادی نیز صرف آن شده، برای دیگر طرح ها 80 میلیارد تومان اعتبار صرف شده است، بیان کرد: افتتاح این طرح ها به ارتقای سلامت و درمان شهرستان شاهرود کمک شایانی خواهد کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی شاهرود از افتتاح مرکز بهورزی شاهرود در زمینی به مساحت سه هزار و 500 متر مربع و زیربنای یک هزار و 331 متر مربع با اعتبار 35 میلیارد ریال خبر داد و گفت: همراه سرای بیمارستان در 572 متر مربع زیربنا شامل 12 واحد مسکونی برای اسکان همراهان بیماران از دیگر طرح های افتتاح شده امروز با حضور مسئولان است.

شیبانی با بیان اینکه امروز همچنین شاهد افتتاح مرکز باز توانی قلب و ریه شاهرود با اعتبار 10 میلیارد ریال و در فضایی به وسعت 100 متر مربع در بیمارستان امام حسین (ع) هستیم، افزود: اکوکاردیوگراف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 طرح درمانی در شاهرود کلنگ زنی و افتتاح شد

11 طرح درمانی در شاهرود کلنگ زنی و افتتاح شد