مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اردیبهشت 1401 ساعت 10:472022-04-21سياسي

برگزاری مسابقه مجازی «کلام امیر» در سمنان


مسابقه مجازی «کلام امیر» به مناسبت روز نهج البلاغه در سمنان برگزار می شد.

- سمیه قاسمی، مدیر بانوان و خانواده شهرداری سمنان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سمنان اظهار کرد: به مناسبت نوزدهم ماه مبارک رمضان که به نام روز نهج البلاغه در تقویم رسمی کشور به ثبت رسیده است، برگزاری مسابقه ای از این کلام ارزشمند در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: نهج البلاغه بعد از قرآن کریم از خزانه های کم نظیر دین اسلام محسوب می شود و بی تردید تعلیم آن به اقشار مختلف جامعه به ویژه نوجوانان و جوانان در ارتقای سطح علمی و دینی آنها نقش بسزایی دارد.

مدیر بانوان و خانواده شهرداری سمنان اظهار کرد: متأسفانه این کتاب گران بها آن طور که شایسته بوده، در جامعه اسلامی معرفی نشده و سخنان گهربار و حکیمانه آن حضرت ناگشوده مانده است.

قاسمی گفت: در راستای آشنایی شهروندان با این کتاب گران بها و غربت زدایی از کلام امیرالمؤمنین (ع)، مدیرت بانوان و خانواده شهرداری سمنان مسابقه مجازی کلام امیر را برگزار کرد.

وی بیان کرد: در این مسابقه، سه سؤال از متن گران بهای نهج البلاغه تهیه و با منبعان مطرح شد تا شهروندان با مطالعه منبع ذکرشده به سؤالات پاسخ داده و از طریق پیامک و تلگرام به شماره 09905095142 ارسال کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقه مجازی «کلام امیر» در سمنان

برگزاری مسابقه مجازی «کلام امیر» در سمنان