مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اردیبهشت 1401 ساعت 11:022022-04-21سياسي

«سمنان» استان چهارم در افزایش اعتبارات/ توجه به مسائل عمرانی ویژه بوده است


استاندار سمنان با بیان اینکه در حوزه افزایش اعتبارات سمنان استان چهارم در کشور است، گفت: در بودجه استان توجه به مسائل عمرانی ویژه بوده است.

- ، سید محمد رضا هاشمی صبح پنجشنبه در آیین افتتاح و کلنگ زنی پروژه های بهداشتی درمانی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود به میزبانی سالن پور سینای این دانشگاه ضمن بیان اینکه سه اصل ولایت، امنیت و سلامت دستاوردهای اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی تلقی می شود، ابراز داشت: قبل از انقلاب پزشکان غیر ایرانی درمان را مدیریت می کردند اما امروز برعکسش شد و این نشان می دهد که اقدامات و کارهای خوبی در حوزه بهداشت و درمان انجام گرفته است.

وی بابیان اینکه امروز به خاطر اشراف اطلاعاتی در ناامن ترین نقطه جهان امن ترین جا کشور عزیز ما است، افزود: هشت هزار و 200 کیلومتر ایران مرز مشترک با ناامن ترین کشورهای دنیا دارد اما با این وجود چون خورشیدی در حوزه امنیت می درخشد.

پیش بینی 5 هزار میلیارد تومان اعتبار در حوزه عمرانی استاندار سمنان ضمن بیان اینکه با وفاق و همدلی خوب بین نمایندگان در بودجه 1401 استان در افزایش اعتبارات چهارم است، ابراز داشت: سمنان از بسیاری دیگر استان های پهناور به لحاظ افزایش اعتبارات جلوتر قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«سمنان» استان چهارم در افزایش اعتبارات/ توجه به مسائل عمرانی ویژه بوده است

«سمنان» استان چهارم در افزایش اعتبارات/ توجه به مسائل عمرانی ویژه بوده است