مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اردیبهشت 1401 ساعت 11:122022-04-21ورزشي

مراسم بدرقه 8 ورزشکار کرمانشاهی به المپیک ناشنوایان برزیل


مراسم بدرقه 8 ورزشکار کرمانشاهی به المپیک ناشنوایان در سال 2022 برزیل با حضور مدیران ورزش و هیأت های ورزشی، ورزشکاران و خانواده های آن ها برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، مراسم بدرقه 8 ورزشکار کرمانشاهی به المپیک ناشنوایان در سال 2022 برزیل با حضور مدیران ورزش و هیأت های ورزشی، ورزشکاران و خانواده های آن ها امروز برگزار شد.

رییس هیأت ناشنوایان استان کرمانشاه در حاشیه این مراسم، اظهار کرد: افتخار است برای استان که ار بین 75 ورزشکار کاروان، 8 نفر از کرمانشاه هستند و پرچم دار این دوره هم مهرداد صیدی از استان کرمانشاه است.

دارابی یادآور شد: هشت ورزشکار این دوره از پنج رشته ورزشی هستند و موفقیت فعلی ورزشکاران هیأت ناشنوایان مرهون مساعدت جامعه کثیری از ورزش استان همچون مدیران جامعه و رئوس های هیأت ورزشی و مسئولین و زحمتکشان ادوار گذشته این هیأت است که جای تقدیر و تشکر دارد.

صابر رحیمی مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمانشاه نیز در ادامه،  جامعه ورزش ناشنوایان، خاطرنشان کرد: حدود 50 تیم در لیگ های مختلف حاضر هستند و بسیار خرسند هستم که دستاوردهای خوبی داشته این در زمان مدیریت ما بوده است.

پرچم دار مسابقات در المپیک ناشنوایان برزیل، گفت: بسیار خرسندم که این توفیق نصیب من شده است که از طرف استان و کشورم پرچمدار این دوره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم بدرقه 8 ورزشکار کرمانشاهی به المپیک ناشنوایان برزیل

مراسم بدرقه 8 ورزشکار کرمانشاهی به المپیک ناشنوایان برزیل