مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اردیبهشت 1401 ساعت 11:172022-04-21سياسي

استاندار یزد: مصوبات سفرها را تا وصول نتیجه پیگیری می کنیم


استاندار یزد در جلسه پیگیری روند اجرای مصوبات سفر مدیران ارشد استان به شهر شاهدیه، گفت: مصوبات سفرهای استانی و کشوری را تا وصول قطعی نتیجه پیگیری می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در یزد، مهران فاطمی پیش از ظهر امروز در حاشیه جلسه پیگیری روند اجرای مصوبات سفر به شهر شاهدیه و به نگاه ویژه مدیریت ارشد استان برای احصاء و حل مسائل و مشکلات پیش روی مردم مناطق مختلف اشاره و اظهار کرد: در جریان سفر به شهر شاهدیه در تاریخ سوم دی ماه سال گذشته، قریب به 22 مصوبه نگارش و در دستور کار بخش ها و دستگاه های ذی ربط قرار گرفت.

وی با بیان این که مصوبات این سفر، در مقاطع زمانی مختلف توسط مسئول مصوبات سفر پیگیری شده است، افزود: یکسری از مصوبات این سفر به صورت 100 درصدی انجام شده و به نتیجه رسیده اما برخی دیگر از این مصوبات زمان بر و نیازمند اخذ  برخی مجوزها و پیگیری ها بود که توسط بخش های مربوطه در حال پیگیری است.

فاطمی با بیان این که مصوبات تمام سفرها را تا وصول نتیجه قطعی پیگیری می کنیم، تصریح کرد: اولویت جدی مدیریت استان رفع مشکلاتی است که می توان با هم افزایی بین بخشی برطرف شود.

استاندار یزد با بیان این که در این جلسه هماهنگی و تصمیم گیری های لازم برای رسیدن مصوبات به نقطه نهایی خود انجام شده است، گفت،  به دستگاه های مختلف تاکید می شود که عمده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار یزد: مصوبات سفرها را تا وصول نتیجه پیگیری می کنیم

استاندار یزد: مصوبات سفرها را تا وصول نتیجه پیگیری می کنیم