مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اردیبهشت 1401 ساعت 11:272022-04-21فناوري

تلاش برای هوشمند سازی مدیریت شهری/ لزوم افزایش بهره برداری از سامانه ها


رییس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران گفت: هوشمندسازی مدیریت شهر تهران در دستور کار جدی بدنه شهرداری تهران است.

- به نقل از روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، رییس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران با حضور در سازمان فاوا بر افزایش بهره برداری از سامانه ها تاکید کرد.

در این دیدار که 31 فروردین ماه برگزار شد، محمد علی الفت پور رییس مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران و هادی محضرنیا سرپرست سازمان فاوای شهرداری تهران به بررسی وضعیت سامانه های مرتبط با این مرکز پرداختند و بر شکل گیری همکاری های مشترک در راستای ارتقا سطح کیفی و بهره برداری بیشتر از این سامانه ها تاکید کردند.

سرپرست سازمان فاوای شهرداری تهران در خصوص این دیدار اظهار کرد: مسائلی که بین سازمان و مرکز نوسازی و تحول اداری شهرداری تهران وجود دارد از جنس مسائل کلان مدیریت شهری بوده که از اهمیت بالایی برخوردار است و به محض اطلاع از وجود برخی مسائل که منجر به کندی در روند تصمیم گیری ها شده است، اقدام به برگزاری این جلسه مشترک کردیم.

محضرنیا خاطرنشان کرد: تلاش کردیم در این جلسه به روند امور اجرایی سرعت بخشیم و در این راستا اقدام به همفکری و تصمیم گیری نمودیم و نتایج این جلسه، منجر به باز شدن برخی گره هایی می شود که از فقدان ارتب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش برای هوشمند سازی مدیریت شهری/ لزوم افزایش بهره برداری از سامانه ها

تلاش برای هوشمند سازی مدیریت شهری/ لزوم افزایش بهره برداری از سامانه ها