مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اردیبهشت 1401 ساعت 11:272022-04-21سياسي

دوشنبه های میثاق با شهدا


مدیریت شهری جدید تبریز در راستای تکریم خانواده های معزز شهدا و بهره مندی از رهنمودهای ارزشمند آنان روزهای دوشنبه هر هفته را به دیدار با خانواده های شهدا اختصاص داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، تکریم خانواده شهدا و آشنایی با دغدغه های آنها در حوزه شهر و مدیریت شهری  و ارائه خدمات ویژه به محرومین و مستضعفین جامعه، یکی از رویکردها و سیاست کاری شهردار جدید تبریز است.

 همراهی اعضای شورای اسلامی شهر تبریز با این برنامه شهردار نیز در نوع خود قابل توجه هست.

  شهردار تبریز در این باره می گوید: روح مطهر شهدای والامقام موجب برکت در جامعه ما است و در واقع تمام آرامش و امنیت کنونی مان را مدیون خون پاک شهدا هستیم؛ خانواده های شهدا نیز بر گردن همه ما مخصوصا مسئولان و خادمان جامعه، حق دارند و تمام تلاش ما این خواهد بود که با انجام وظایف خود به صورت احسن، دین مان را نسبت به ایثار و فداکاری آنان ادا کنیم.

  وی ادامه می دهد: برنامه ما این است  با خانواده های معزز شهدا ارتباط مستمر داشته باشیم و در این راستا رابطی برای ارتباط با خانواده شهدا تعیین خواهم کرد که مرتب با خانواده های شهدا در ارتباط خواهد بود.

یعقوب هوشیار معتقد است باید همواره به خاطر داشته باشیم که مسئولیت هایی که به دوش ما گذاشته می شود، تداوم همان مسئولیت های شهدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دوشنبه های میثاق با شهدا

دوشنبه های میثاق با شهدا