مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اردیبهشت 1401 ساعت 12:172022-04-21اقتصادي

تخلف بیش از 13 میلیارد ریالی 4 واحد آهن فروش در فارس


معاون بازرسی سازمان صمت فارس از ارجاع پرونده تخلف بیش از 13 میلیارد ریالی 4 واحد آهن فروش به تعزیرات حکومتی فارس خبر داد.

- ، مهدی حسنی، گفت: بر اساس بازرسی های انجام شده از واحدهای عرضه کننده انواع آهن آلات در سطح شهر شیراز، طی هفته گذشته از تعداد بیش از 30 مورد آهن فروش بازرسی به عمل آمد.

وی تصریح کرد: در بازرسی ها مشاهده گردید که تعدادی از این واحدها متأسفانه علی رغم تذکرات قبلی و مکاتبات صورت گرفته و اطلاع رسانی از طریق اتحادیه مربوطه مبنی بر اینکه کالاهای خود را که جز کالاهای هدف و مشمول ثبت در سامانه جامع تجارت بوده در سامانه مذکور ثبت نام نموده اند.

حسنی اضافه کرد: بر اساس گزارش فوق الذکر تعداد 4 واحد صنفی متخلف طبق ماده 17 قانون تعزیرات حکومتی شناسایی و پرونده تخلف این چهار واحد که میزان تقریبی 100 تن انواع آهن آلات در انبار ایشان موجود بود، به ارزش 13 میلیارد و 650 میلیون ریال تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی به تعزیرات حکومتی مرکز استان ارجاع گردید.

حسنی در رابطه با سامانه دریافت گزارش های مردمی در زمینه تخلفات صنفی، گفت: همشهریان می توانند از طریق شماره تلفن 124 یا سامانه دریافت رسیدگی به تخلفات اقتصادی موارد تخلف را به همکاران ما منعکس کنند تا بر اساس قانون برخورد لازم و قانونی صورت بپذیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلف بیش از 13 میلیارد ریالی 4 واحد آهن فروش در فارس

تخلف بیش از 13 میلیارد ریالی 4 واحد آهن فروش در فارس