مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اردیبهشت 1401 ساعت 13:122022-04-21سياسي

مردم مشراگه از شهید امین زبادی استقبال کردند+ عکس


با حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران آیین استقبال از سرباز شهید امین زبادی از شهدای دفاع مقدس استان خوزستان در مشراگه برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رامشیر، پیکر پاک و مطهر سرباز شهید امین زبادی از شهدای دفاع مقدس استان خوزستان پس از 34 سال دوری از وطن به زادگاهش شهرستان رامشیر بازگشت.

محمد حمید رییس بنیاد شهید و امورایثارگران رامشیر در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: در روزهای گذشته پیکر مطهر شهید امین زبادی از تهران به معراج شهدای اهواز منتقل شد و این شهید عزیز پس از سال های سال به استان خوزستان بازگشت.

وی در ادامه بیان کرد: پیکر پاک شهید امین زبادی با تشریفات خاص از معراج شهدای اهواز به زادگاهش شهرستان رامشیر انتقال یافت و مردم این دیار پس از 34 سال دوری، پیکر پاک فرزند خود را در آغوش گرفتند.

    رییس بنیاد شهید و امورایثارگران رامشیر خاطرنشان کرد: پس از ورود به شهرستان، پیکر پاک و مطهر شهید امین زبادی به بخش مشراگه انتقال یافت و با حضور اقشار مختلف مردم و جوانان و نوجوانان این بخش آیین استقبال از شهید برگزار شد.

حمید در همین ارتباط اضافه کرد: همچنین جمع زیادی از خانواده های معظم شهدای بخش مشراگه و ایثارگران منطقه نیز در آیین استقبال از پیکر پاک و مطهر شهید امین زبادی حضور داشتند و به این شهید گرامی ادای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مردم مشراگه از شهید امین زبادی استقبال کردند+ عکس

مردم مشراگه از شهید امین زبادی استقبال کردند+ عکس