مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اردیبهشت 1401 ساعت 13:222022-04-21حوادث

کشف یک تن موادمخدر در محور کوار-شیراز


فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه وانت پیکان و کشف یک هزار و 2 کیلو مواد مخدر از نوع حشیش در محور کوار-شیراز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، سردار رهام بخش حبیبی اظهار داشت: شب گذشته مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان حین گشت زنی در محور مواصلاتی کوار-شیراز به یک دستگاه وانت پیکان مشکوک و دستور ایست را صادر کردند.

وی افزود: راننده بدون توجه به ایست پلیس متواری و پس از طی مسافتی تعقیب و گریز ماموران انتظامی موفق شدند با رعایت قانون به کارگیری سلاح لاستیک های خودرو را هدف و آن را توقیف کنند.

فرمانده انتظامی استان فارس با بیان اینکه در بازرسی از این خودرو یک هزار و 2 کیلو مواد مخدر از نوع حشیش کشف شد، تصریح کرد: در این خصوص یک قاچاقچی حرفه ای دستگیر و پس از سیر مراحل قانونی روانه زندان شد.

  سردار حبیبی تأکید کرد: مبارزه بی امان با مواد مخدر و سوداگران مرگ از اولویت های اصلی این فرماندهی است و مأموران جان بر کف انتظامی استان در این خصوص از هیچ تلاش و کوششی دریغ نمی کنند.

کشف 19 قبضه سلاح در منزل قاچاقچی مرودشتی فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران پلیس فارس موفق شدند در بازرسی از منزل یکی از اعضای باند قاچاق سلاح، 19 قبضه اسلحه و مقداری مهمات مربوطه کشف کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف یک تن موادمخدر در محور کوار-شیراز

کشف یک تن موادمخدر در محور کوار-شیراز