مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اردیبهشت 1401 ساعت 13:222022-04-21سياسي

آغاز خشت گذاری هنرستان تربیت بدنی در دماوند


خشت گذاری ساخت هنرستان تربیت بدنی دخترانه شرق استان تهران در روستای سربندان از توابع بخش مرکزی دماوند با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دماوند، آیین خشت گذاری احداث هنرستان تربیت بدنی دخترانه روستای سربندان از توابع بخش مرکزی دماوند پیش از ظهر امروز با حضور رخشانی مهر، معاون وزیر و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد.

در این آیین، علاوه بر معاون وزیر، مدیران کل آموزش و پرورش و نوسازی شهرستان های استان تهران، نماینده مردم دماوند و فیروزکوه در مجلس، فرماندار و دادستان شهرستان دماوند، مدیر و مسئولان آموزش و پرورش دماوند، مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز شهرستان های استان تهران، بخشدار مرکزی دماوند، دهیار و اعضای شورای روستای سربندان و جمعی از خیران و مسئولان دیگر حضور داشتند.

مدیر آموزش و پرورش دماوند در حاشیه این آیین در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: همزمان با ایام ماه مبارک رمضان و شب های قدر، آغاز خشت گذاری احداث هنرستان تربیت بدنی دخترانه در روستای سربندان در زمینی به مساحت 10 هزار مترمربع با سند تک برگ در کنار مدرسه حضرت زهرا (س) این روستا انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز خشت گذاری هنرستان تربیت بدنی در دماوند

آغاز خشت گذاری هنرستان تربیت بدنی در دماوند