مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اردیبهشت 1401 ساعت 13:472022-04-21سياسي

شهید حق بین راه مبارزه با استکبار را به آزادی خواهان نشان داد


امام جمعه لاهیجان با بیان اینکه شهید حق بین با رشادت های خود راه مبارزه با استکبار را به جهانیان نشان داد گفت: شهید محمدعلی حق بین با تبعیت از امام راحل و مقام معظم رهبری و همچنین شهدای مقاومت به ویژه حاج قاسم سلیمانی راه ایستادگی در برابر ظلم را به تمام .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لاهیجان، حجت الاسلام والمسلمین سید جواد سلیمانی امروز در مراسم صبحگاه مشترک به مناسبت سالگرد سردار شهید محمد علی حق بین در مزار این شهید با بیان اینکه نیروهای مسلح سرپا ایستادند تا مردم در امنیت باشند، اظهار کرد: شهید حق بین افتخار ما گیلانیان و سپاه قدس است زیرا این شهید باوجود مجروحیت از هیچ تلاشی برای موفقیت جمهوری اسلامی دریغ نکرد.

وی با اشاره به ویژگی های سردار شهید محمدعلی حق بین گفت: رشادت، مجاهدت، اخلاص، فروتنی، توکل به خدا، ایمان به هدف، ایستادگی در برابر ستم ازجمله مهم ترین ویژگی های شهید حق بین است.

امام جمعه لاهیجان با تأکید بر لزوم توجه به ایستادگی در برابر ظلم توسط سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: سردار شهید محمدعلی حق بین در قامت یک پاسدار برای گرسنگان عالم و افرادی که در همسایگی کشور از تحقیرشدگان بودند تمام قد ایستاد و به مبارزه پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید حق بین راه مبارزه با استکبار را به آزادی خواهان نشان داد

شهید حق بین راه مبارزه با استکبار را به آزادی خواهان نشان داد