مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اردیبهشت 1401 ساعت 14:372022-04-21اقتصادي

درصد رطوبت و سبوس کارخانجات آرد چهارمحال و بختیاری بررسی می شود


سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری با اشاره به لزوم توجه به ذخایر آرد و گندم در استان گفت: باید در اسرع وقت یک تیم نظارتی در یک طرح ضربتی برای بررسی درصد رطوبت و سبوس کارخانجات آرد در استان تشکیل شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری محمدکاظم منزوی یکم اردیبهشت ماه در شورای آرد و نان چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه خرید تضیمنی گندم باید از هم اکنون در دستور کار متولیان قرار بگیرد، گفت: باید گزارش خرید گندم به صورت مستمر در شورای آرد و نان ارائه شود، همچنین باید بر بحث خروج گندم از استان نظارت ویژه صورت بگیرد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه گندم یک کالای استراتژیک در کشور محسوب می شود، ادامه داد: باید به یک ذخیره منطقی از گندم در استان برسیم، انبارهای زیرمجموعه تعاون روستایی باید برای ذخیره گندم از هم اکنون آماده شوند، می توان از ظرفیت انبارهای کارخانجات استان برای ذخیره گندم استفاده کرد.

وی خاطرنشان کرد: سازمان فنی و حرفه ای چهارمحال و بختیاری باید به بحث آموزش نانوایان ورود پیدا کند، همچنین می توان مجوز پخت نان با قیمت آزاد را به چند نانوا که کیفیت نان آنان مطلوب است در هر شهر بدهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درصد رطوبت و سبوس کارخانجات آرد چهارمحال و بختیاری بررسی می شود

درصد رطوبت و سبوس کارخانجات آرد چهارمحال و بختیاری بررسی می شود