مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اردیبهشت 1401 ساعت 14:572022-04-21سياسي

برادرکشی در میان مسلمانان نشان از عدم عمل به قرآن کریم است


اگر به قرآن عمل می شد نباید به جای گرفتن اسلحه به سوی دشمن، برادر کشی را شاهد بودیم .

- ، حجت الاسلام محمد حاج ابوالقاسم دولابی بعدازظهر پنجشنبه در سخنرانی آغاز مراسم ترتیل خوانی قرآن کریم حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) که در شبستان امام خمینی (ره) برگزار می شود اظهار داشت: خداوند به پیامبر اسلام دستور داده که با قرآن به جنگ با مشرکان برود و جهاد با مشرکان از طریق قرآن همان جهاد تبیین است که رهبر معظم انقلاب اسلامی نیز در این اواخر بارها بدان اشاره و تاکید کردند.

حاج ابوالقاسم بیان داشت: خداوند به پیامبر اسلام دستور می دهد که در برابر مشرکان بایستد و قرآن بدون اهل بیت عصمت و طهارت نمی تواند مایه اقتدار امت اسلام شود و پیامبر نیز فرمود؛ من در میان شما دو چیز گرانبها قرآن و اهل بیت را می گذارم که اگر به این دو ثقل گرانبها تکیه داشته باشید گمراه نخواهید شد.

استاد حوزه علمیه قم با بیان اینکه تفسیر قرآن نیازمند بهره بردن از علوم بی پایان اهل بیت است، افزود: متأسفانه قرآن در دنیای امروز اسلام مهجور است و پیامبر فردای قیامت از رها کردن قرآن توسط امت شکایت می کند.

وی اضافه کرد: وقتی امام علی (ع) یاران قرآنی خود را از دست داده بود بر این امر تأسف خورد و فرمود کجایند مردانی که قرآن را خواندند و حاکم کردند و فرایض الهی را برپا داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برادرکشی در میان مسلمانان نشان از عدم عمل به قرآن کریم است

برادرکشی در میان مسلمانان نشان از عدم عمل به قرآن کریم است