مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اردیبهشت 1401 ساعت 14:572022-04-21اقتصادي

ساختمان دولت در نیر تکمیل و به بهره برداری می رسد


مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: ساختمان دولت در شهرستان نیر با اختصاص اعتبار لازم تکمیل و به بهره برداری می رسد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محبوب حیدری بعد از ظهر پنجشنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان نیر اظهار کرد: ساختمان دولت نیر با زیربنایی به مساحت 2 هزار و 350 متر مربع از سال های گذشته با تأمین اعتبار استانی احداث شده ولی به دلیل اعتبار اندک، تکمیل آن به تأخیر افتاده است.

وی تصریح کرد: با تأمین و اختصاص اعتبارات لازم برای تکمیل ساختمان دولت نیر و بهره برداری از آن مجموعه امیدواریم شاهد ارائه خدمات مطلوب به شهروندان باشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل با اشاره به اینکه زمین لازم برای متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان نیر فراهم شده است، گفت: ضروری است تا متقاضیان مسکن در شهرستان نیر آورده خود را به موقع پرداخت کنند.

حیدری با بیان اینکه برای احداث 60 واحد مسکونی در نیر سه هزار و 200 متر مربع زمین به بنیاد مسکن اردبیل تحویل داده شد، افزود: بنیاد مسکن شهرستان نیر برای احداث این تعداد واحد اقدام به خاکبرداری مکان و آماده سازی برای اجرای فونداسیون کرده است.

وی خواستار حمایت مردمی برای اجرا و رونق این طرح در شهرستان نیر شد و خاطرنشان کرد: با توجه به درخواست و مطالبات مردمی علاوه بر این، زمین مورد نیاز دیگر هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختمان دولت در نیر تکمیل و به بهره برداری می رسد

ساختمان دولت در نیر تکمیل و به بهره برداری می رسد