مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اردیبهشت 1401 ساعت 15:522022-04-21سياسي

تسریع در روند تصویب طرح بازآفرینی ناحیه سه منطقه 19


معاون وزیر راه و شهرسازی بر اصلاح زیر ساخت ها و تسریع در روند تصویب طرح باز آفرینی ناحیه سه منطقه 19 در شورای عالی شهرسازی و معماری ایران تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد آیینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیر عامل شرکت باز آفرینی شهری ایران در حاشیه بازدید از بافت های فرسوده و عرصه های رها شده در ناحیه سه این منطقه که با همراهی مدیر عامل سازمان نوسازی شهر تهران، شهردار منطقه 19 و مدیران شهری این منطقه انجام شد، قول مساعدت در تأمین اعتبار بخشی از زیر ساخت های ناحیه سه و تسریع در روند تصویب طرح بازآفرینی این ناحیه در شورای عالی شهرسازی و معماری ایران را داد.

مهدی هدایت شهردار منطقه 19 نیز در این بازدید ضمن قدردانی از معاون وزیر راه و شهرسازی به تصویب طرح بازآفرینی ناحیه 3 این منطقه در نشست اعضای کارگروه فنی کمیسیون ماده 5 شهرداری تهران اشاره کرد و خواستار حمایت وزارت راه و شهرسازی از این طرح شد.

او ادامه داد: این طرح در راستای ارتقای سرزندگی، محرک توسعه در منطقه، بهره گیری از این فرصت، تأمین خدمات برای شهروندان و نیز جلوگیری از روند گسترش سکونت گاه های غیررسمی، تفکیک غیر مجاز و تصرفات غیرقانونی و حل مشکلات محلات ناحیه 3 به ویژه محله نعمت آباد و شهید کاظمی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسریع در روند تصویب طرح بازآفرینی ناحیه سه منطقه 19

تسریع در روند تصویب طرح بازآفرینی ناحیه سه منطقه 19