مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اردیبهشت 1401 ساعت 15:522022-04-21اجتماعي

ریه های خاک گرفته نیمه غربی ایران/«ریزگرد» به کدام استان ها سَر زد؟


با حرکت موج جدید گردوغبار از کشورهای همسایه، نیمه غربی ایران امروز پنج شنبه ساعات غبارآلودی را پشت سر گذاشت تا مطابق پیش بینی هواشناسی آلودگی هوا تا پایان هفته مهمان این استان ها باشد.

- خبرگزاری مهر - گروه استان ها: طی فروردین ماه سال جاری ریزگردها پای ثابت روزهای بهاری استان های مختلف کشورمان از جنوب تا غرب و شرق بوده است، حالا در نخستین روز اردیبهشت ماه نیز این پدیده به ایران گردی خود در شهرهای مختلف ادامه داده است.

بنا بر اعلام سازمان هواشناسی امروز با انتقال توده گردوخاک از کشورهای غربی همسایه به کشورمان استان هایی که در نوار غربی کشور قرار دارند، غبارآلود هستند.

این در حالی است که شدت گردوخاک در بغداد و دیگر استان های عراق، طی روز گذشته به حدی بود که دولت عراق مجبور شد تمامی پروازها در دو فرودگاه بغداد و نجف را تا اطلاع بعدی متوقف کند.

با این حال سازمان هواشناسی از بارش باران و رعدوبرق در 13 استان خبر داده تا چشم ها به آسمان برای پایان حاکمیت گردوغبار دوخته شود.

آخرین وضعیت آلودگی هوا و گردوغبار در استان های کشورمان هوای تهران در اولین روز اردیبهشت ناسالم است بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوا هم اکنون شاخص آلودگی هوای پایتخت روی عدد 101 یعنی بازه ناسالم قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ریه های خاک گرفته نیمه غربی ایران/«ریزگرد» به کدام استان ها سَر زد؟

ریه های خاک گرفته نیمه غربی ایران/«ریزگرد» به کدام استان ها سَر زد؟