مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اردیبهشت 1401 ساعت 16:072022-04-21سياسي

کمبود 2000 نیروی انسانی در آموزش و پرورش خراسان جنوبی


سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی از کمبود دو هزار نیروی انسانی در آموزش و پرورش استان برای سال تحصیلی آینده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سید علیرضا موسوی نژاد سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی ظهر امروز در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، اظهار داشت: امید است بتوانیم در مسئولیتی که محول شده با تمام سنگینی آن به خوبی از عهده آن برآییم.

وی با اشاره به اینکه به طور طبیعی در آموزش و پروش استان چالش هایی وجود داشته که این چالش ها به ویژه در مرکز استان بیشتر خودنمایی می کند، تصریح کرد: مهم ترین چالش موجود کمبود نیروی انسانی و کارآمد بوده که به دلایلی در گذشته تأمین نشده است.

سرپرست اداره کل آموزش و پرورش خراسان جنوبی دغدغه اصلی خود را موضوع دین، شرعیت نبوی و علوی همراه با اخلاق انسانی عنوان کرد و گفت: این موضوعات همواره مدنظر بوده بنابراین تقویت برنامه های معاونت پروروشی در کنار توجه به آموزش و دغدغه هایی مقام معظم رهبری که در بیانیه گام دوم به آن ها اشاره شده در دستور کار قرار دارد.

موسوی نژاد اضافه کرد: در استان هم با کمبود شدید فضای آموزشی به ویژه در مرکز استان و هم کمبود نیروی انسانی مواجه هستیم به طوری که برای سال آینده 2 هزار نیرو کمبود وجود خواهد داشت که امیدواریم با برنامه ریزی این چ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمبود 2000 نیروی انسانی در آموزش و پرورش خراسان جنوبی

کمبود 2000 نیروی انسانی در آموزش و پرورش خراسان جنوبی