مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اردیبهشت 1401 ساعت 16:172022-04-21سياسي

هدایت مسکن ملی مازندران به سمت بلندمرتبه سازی/ضرورت ایجاد پایانه روزشمار تامین مسکن


استاندار مازندران با بیان اینکه باید از ظرفیت نهادهای حمایتی در بحث مسکن ملی بهره گیری شود،گفت: در مازندران با کمبود زمین مواجه هستیم و چاره ای نداریم باید به سمت تراکم و بلندمرتبه سازی سوق یابیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مازندران، سیدمحمود حسینی پور استاندار مازندران  امروز در جلسه شورای تامین مسکن استان مازندران، اظهار کرد: توجه به مسکن جز اولویت ها است و رییس جمهور در این زمینه حساسیت های ویژه ای دارند.

وی با بیان اینکه آنچه که در این دولت و مسیری که در حوزه مسکن پیش رفتیم، قابل قبول نیست، گفت: همه مسؤولان ازجمله بنده در این زمینه تعلل کردیم و صدای مسکن ملی را آنگونه که باید در استان بلند نکردیم و تمام مسائل عنوان شدن در جلسه توجیه است.

استاندار مازندران اضافه کرد: اگر قرار باشد در حوزه ای کاری با نگاه جهادی و ملی انجام شود، حتما باید صورت گیرد.

این مسؤول با اشاره به اینکه جلسه شورای مسکن در قالب دو کارگروه دنبال می شود، تصریح کرد: جلسات شورای مسکن هر 15 روز یک بار به طور قطعی تشکیل و گزارش پیشرفت کاری اعلام شود و این دو کارگروه وظیفه دارند مصوبات را دنبال کنند.

حسینی پور با اعلام اینکه مهم ترین بحث، عدالت است، اظهار کرد: باید عدالت در همه شهرها برقرار باشد و برخی شهرها هنوز در بحث مسکن ملی ورود پیدا نکردند و فرماندا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هدایت مسکن ملی مازندران به سمت بلندمرتبه سازی/ضرورت ایجاد پایانه روزشمار تامین مسکن

هدایت مسکن ملی مازندران به سمت بلندمرتبه سازی/ضرورت ایجاد پایانه روزشمار تامین مسکن