مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اردیبهشت 1401 ساعت 16:322022-04-21سياسي

جمعیت رودهن درحال افزایش اما امکانات آموزشی محدود است


نماینده مردم شهرستانهای دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی با بیان این که کمبود فضاهای آموزشی را باید جدی گرفت، گفت: رشد جمعیتی رودهن به ویژه در مسکن مهر بسیار بالا و امکانات و فضاهای آموزشی بسیار کم است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رودهن، جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان های فیروزکوه، دماوند و منطقه رودهن ظهر  امروز با حضور معاون وزیر و رییس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، مدیر کل اداره آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران و دیگر مسؤولان برگزار شد.

سید احمد رسولی نژاد نماینده مردم شهرستانهای دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی در این جلسه اظهار کرد: اولویت آموزشی در منطقه را باید در رودهن اجرایی کنیم سپس در دماوند و فیروزکوه طرح ها اجرایی شود، زیرا رشد جمعیتی در رودهن بالا است.

وی گفت: در مسکن مهر مهرآباد رودهن، جمعیت روز به روز پیشرفت می کند اما امکانات و فضاهای آموزشی بسیار کم است.

رسولی نژاد تصریح کرد: با وجود ویروس کرونا زمان های مورد نیاز در دو سال گذشته را از دست دادیم اما تلاش خواهیم کرد، در همین فرصت باقی مانده اقدامات خوبی به ویژه در موضوع فضاهای آموزشی داشته باشیم.

نماینده مردم شهرستانهای دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی از مشکلات کمبود فضاهای آموزشی در رودهن، مراجعه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمعیت رودهن درحال افزایش اما امکانات آموزشی محدود است

جمعیت رودهن درحال افزایش اما امکانات آموزشی محدود است