مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اردیبهشت 1401 ساعت 16:422022-04-21سياسي

توزیع هزار بسته معیشتی در زرندیه همزمان با شب های قدر


همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان و شب های پرفیض قدر سومین رزمایش کمک مؤمنانه با حضور جمعی از مسئولان در منطقه ویژه اقتصادی ایرانیان شهرستان زرندیه برگزار شد - .

امام جمعه زرندیه بعد از ظهر امروز در جریان این برنامه گفت: از همان ابتدای آغازین این جهاد مؤمنانه اکثر مردم و اشخاص حقیقی و حقوقی زرندیه پای کار آمدند و نقش پررنگ و تأثیرگذاری در این مسیر ایفا کردند.

حجت الاسلام حسین ابراهیمی افزود: در نخستین رزمایش کمک مؤمنانه در زرندیه 5 هزار بسته معیشتی تهیه و توزیع گردید که باعث شد شهرستان زرندیه در سال اول شیوع این بیماری در حوزه توزیع کمک های مؤمنانه با مشارکت این مجموعه رتبه نخست را در استان کسب کند.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر کمک هایی که توسط منطقه ویژه اقتصادی ایرانیان برای خانواده های آسیب دیده از ویروس کرونا صورت گرفت، از مدافعان سلامت نیز در شرایط کرونایی طی این دو سال اخیر و در مقاطع مختلف تجلیل به عمل آمد و هدایایی بین آنها توزیع شده است.

به گفته امام جمعه زرندیه کمک مؤمنانه در شرایط کرونایی موجب تقویت همبستگی و همدلی در جامعه شد و حس نوعدوستی مردم مسلمان ایران را به نمایش گذاشت.

وی با تأکید بر اهمیت حمایت از فقرا و نیازمندان در این شرایط اقتصادی گفت: کمک مؤمنانه و رزمایش همدلی باید به یک فرهنگ عمومی تبدیل شود و هم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع هزار بسته معیشتی در زرندیه همزمان با شب های قدر

توزیع هزار بسته معیشتی در زرندیه همزمان با شب های قدر