مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 1 اردیبهشت 1401 ساعت 16:522022-04-21سياسي

اولویت مدیران هیئت های مذهبی برنامه ریزی برای حضور جوانان است


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی در گردهمایی مدیران هیئت های شهر اراک گفت: اولویت مدیران هیئتهای مذهبی کادرسازی و برنامه ریزی برای حضور جوانان است.

- ، گردهمایی مدیران هیئت های شهر اراک به همت اداره تبلیغات اسلامی شهرستان اراک و شورای هیئت های مذهبی اراک عصر پنجشنبه با حضور حجت الاسلام مهدی عباسی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی و امیر هادی فرماندار اراک در مسجد آخوند برگزار شد.

حجت الاسلام عباسی در این گردهمایی گفت: کادرسازی و برنامه ریزی برای حضور جوانان در مراسم مذهبی از اولویت های مهم مدیران هیئتها است که باید به آن توجه داشته باشند.

وی ادامه داد: هیئت های مذهبی باید معرفت افزا بوده و مسئولان از همه ظرفیت های مادی، معنوی و مردمی برای رسیدن به هدف اصلی هیئت استفاده کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی با اشاره به اهمیت وحدت و همگرایی در هیئت ها افزود: مسئولان هیئت ها باید اهل مشورت بوده و از انتقادات و پیشنهادات سازنده استقبال کنند و بر اساس آن برنامه ریزی کنند.

فرماندار اراک نیز در این گردهمایی گفت: فرمانداری اراک با تمام توان از هیئت های شهر اراک در زمینه های مختلف حمایت می کند تا مشکلی برای پیشبرد اهداف هیئت ها پیش نیاید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اولویت مدیران هیئت های مذهبی برنامه ریزی برای حضور جوانان است

اولویت مدیران هیئت های مذهبی برنامه ریزی برای حضور جوانان است